Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4190
Назва: Проблемы и перспективы развития сетевого маркетинга
Автори: Гогой И. Ю.
Прокопенко Д. А.
Теми: розничная торговля
прямые продажи
сетевой маркетинг
дистрибьютор
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Гогой И. Ю. Проблемы и перспективы развития сетевого маркетинга / И. Ю. Гогой, Прокопенко Д. А. // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 82 - 84
Короткий огляд (реферат): Проведен анализ тенденций развития сетевого маркетинга, определены его основные проблемы как формы организации торговой деятельности, продвижение продуктов на рынке, а также раскрыты его перспективы в рамках розничной торговли.
The trends of direct selling branch was analysed, the main development problems of multilevel marketing as an organization form of trade activity and its future prospect in the retail system were identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4190
Розташовується у зібраннях:№10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гогой И. Ю. Проблемы и перспективы развития сетевого маркетинга.pdf356,07 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.