Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/396
Название: Шляхи вдосконалення відносин клієнтів з банками з приводу розрахунково-касового обслуговування
Авторы: Свєшнікова М. В.
Ключевые слова: розрахунково-касове обслуговування
дистанційне банківське обслуговування
безготівковий розрахунок
Інтернет-банкінг
SMS-банкінг
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Свєшнікова М. В. Шляхи вдосконалення відносин клієнтів з банками з приводу розрахунково-касового обслуговування / М. В. Свэшныкова // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 102 - 104
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто шляхи вдосконалення розрахунково-касового обслуговування клієнтів комерційних банків та визначено їх переваги та недоліки.
Ways to improve cash servicing of commercial banks are сonsidered and their strengths and weaknesses are identified.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/396
Располагается в коллекциях:№4



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.