Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3883
Назва: THE FORMATION OF COMPETITIVE ADVANTAGES OF DOMESTIC ENTERPRISES
Автори: Nikitenko G.
Теми: competitive
advantages
market
competitiveness
marketing strategy
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Nikitenko G. THE FORMATION OF COMPETITIVE ADVANTAGES OF DOMESTIC ENTERPRISES / G. Nikitenko // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 40 - 42
Короткий огляд (реферат): The paper discusses the system of factors of competitive advantages formation and competitiveness of the domestic enterprises under the conditions of globalization, the process of competitive advantages formation taking as an example the experience of successful foreign companies. And also recommendations for Ukrainian companies on improving the marketing strategy are formulated.
Розглянуто систему чинників формування конкурентних переваг і конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації, проаналізовано процес формування конкурентних переваг на прикладі успішних зарубіжних компаній, а також сформульовано рекомендації українським компаніям щодо поліпшення своєї маркетингової стратегії.
Рассмотрена система факторов формирования конкурентних преимуществ и конкурентоспособности отечественных предприятий в условиях глобализации, проанализирован процесс формирования конкурентных преимуществ на примере успешных зарубежных компаний, а также сформулированы рекомендации украинским компаниям по улучшению своей маркетинговой стратегии.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3883
Розташовується у зібраннях:№12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nikitenko G. THE FORMATION OF COMPETITIVE ADVANTAGES OF DOMESTIC ENTERPRISES.pdf232,38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.