Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/358
Назва: Эволюция маркетинга
Автори: Блудова И. В.
Теми: маркетинг
производство
потребительская стоимость
рынок
торговля
потребитель
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Блудова И. В. Эволюция маркетинга / И. В. Блудова // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 83 - 85
Короткий огляд (реферат): Рассмотрен маркетинг, его эволюция, рассмотрены позиции возникновения потребностей маркетинга из разных литературных источников, как зарубежных, так и отечественных.
The paper is devoted to marketing, its evolution, it regards the position of marketing needs of various literary sources, both foreign and domestic.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/358
Розташовується у зібраннях:№4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Блудова И. В. Эволюция маркетинга.pdf368,41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.