Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3208
Назва: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ КРЕДИТНИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ КЛІЄНТІВ БАНКУ
Автори: Леусенко М. І.
Теми: кредитне обслуговування
функціональна модель
процес банківського кредитування
якість та ефективність управління
проблемний кредит
лояльність позичальників
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Леусенко М. І. СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ КРЕДИТНИМ ОБСЛУГОВУВАННЯМ КЛІЄНТІВ БАНКУ / М. І. Леусенко // Управління розвитком. - 2013. -№3. - С. 119-121
Короткий огляд (реферат): Побудовано функціональну модель взаємодії банку і клієнтів у процесі кредитного обслуговування, у якій відображено адаптований до сучасних умов банківської системи України процес кредитування із зазначенням структурно необхідних підрозділів на кожному з етапів цього процесу. Запропоновано заходи щодо підвищення якості та ефективності кредит¬ного обслуговування клієнтів.
Построена функциональная модель взаимодействия банка и клиентов в процессе кредитного обслуживания, которая отображает адаптированный к современным условиям банковской системы Украины процесс кредитования с указанием структурно необходимых подразделений на каждом из этапов этого процесса. Предложены мероприятия по повышению качества и эффективности кредитного обслуживания клиентов.
The functional model of cooperation of a bank and clients in the process of credit service is built. It represents adapted to the modern terms of banking system of Ukraine process of crediting indicating necessary for the structure subdivisions at each stage of this process. Measures as for increasing the efficiency of credit service of customers are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3208
Розташовується у зібраннях:№3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.