Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31602
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛунячек В. Е.-
dc.date.accessioned2024-02-20T19:54:38Z-
dc.date.available2024-02-20T19:54:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛунячек В. Е. Диверсифікація освітніх послуг з підвищення кваліфікації педагогічних працівників в Україні: п‘ять років реалізації / В. Е. Лунячек // Теорія та методика навчання та виховання. – 2023. - № 55. - С. 67˗87.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31602-
dc.description.abstractУ роботі зроблено спробу висвітлити тенденції й трансформації в розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні, що відбулися у період з 2019 по 2023 рр. і є результатом унормування на загальнодержавному рівні диверсифікації відповідних освітніх послуг. У роботі представлено аналіз наукових робіт за відповідний період, які стосуються специфіки запровадження дистанційного навчання через епідемію COVID-19 та воєнний стан в Україні. Приділена увага питанням мобільності та іншим аспектам підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що стали актуальними на фоні диверсифікації освітніх послуг. Представлені автори, які досліджували формати підвищення кваліфікації, що сприяли мотивації педагогічних працівників, поліпшенню їх психоемоціонального стану тощо. Зроблено акцент на позитивному закордонному досвіді, де процеси диверсифікації та демократизації процедур підвищення кваліфікації стали вже усталеною практикою. Наголошено на обмеженій кількості робіт, що висвітлюють фінансову складову підвищення кваліфікації, яка відчула певні зміни. Особливо це стосується запровадження ваучерних програм. Наголошено також на тому, що подальше реформування системи освіти в Україні можливе лише за умови суттєвих змін у ментальності як керівних, так і педагогічних кадрів освіти. Підкреслено роль керівника у спонуканні членів педагогічних колективів закладів освіти до активного пошуку якісних освітніх послуг з підвищення кваліфікації й трансляції відповідної інформації колегам. Окрема увага приділена необхідності подальшої розробки науково-методологічного й теоретичного підґрунтя процедур підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах диверсифікації, проведенні спеціалізованих досліджень, цільових науково-комунікативних заходів із залучення всіх типів провайдерів у цій царині. Пропонується здійснювати підтримку невеликих провайдерів, що сьогодні вийшли на ринок і спроможні надавати освітні послуги високої якості. У роботі запропоновано також створити спеціальні апеляційні комісії, що дозволять педагогічному працівнику відстояти свої права на отримання освітніх послуг у того чи іншого провайдера.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectдиверсифікація освітніх послугru_RU
dc.subjectзаклад освітиru_RU
dc.subjectпідвищення кваліфікації педагогічних кадрівru_RU
dc.subjectпрофесійний розвитокru_RU
dc.subjectякість освітиru_RU
dc.titleДиверсифікація освітніх послуг з підвищення кваліфікації педагогічних працівників в Україні: п‘ять років реалізаціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лунячек стаття 2.pdf427,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.