Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31269
Title: Цифрові маркетингові комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 “Підприємництво та торгівля” освітньої програми “Підприємництво, торгівля та біржова діяльінсть” першого (бакалаврського) рівня
Authors: Чупир О. М.
Keywords: маркетинг
маркетингові комунікації
цифровий маркетинг
мережа Інтернет
соціальні мережі
Issue Date: 2023
Citation: Цифрові маркетингові комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 “Підприємництво та торгівля” освітньої програми “Підприємництво, торгівля та біржова діяльінсть” першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О.М. Чупир. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 17 с. (Укр. мов.)
Abstract: Визначено мету, об’єкт, предмет і завдання дисципліни. Наведено компетентності, якими оволодівають здобувачі в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями та темами, назви та зміст практичних занять, самостійної роботи, а також порядок і критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 Підприємництво та торгівля першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31269
Appears in Collections:Методичні матеріали (ПіТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
поз.591_!Цифрові маркетингові комунікації.pdf621,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.