Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31269
Название: Цифрові маркетингові комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 “Підприємництво та торгівля” освітньої програми “Підприємництво, торгівля та біржова діяльінсть” першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Чупир О. М.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингові комунікації
цифровий маркетинг
мережа Інтернет
соціальні мережі
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Цифрові маркетингові комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 “Підприємництво та торгівля” освітньої програми “Підприємництво, торгівля та біржова діяльінсть” першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О.М. Чупир. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. – 17 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Визначено мету, об’єкт, предмет і завдання дисципліни. Наведено компетентності, якими оволодівають здобувачі в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями та темами, назви та зміст практичних занять, самостійної роботи, а також порядок і критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 Підприємництво та торгівля першого (бакалаврського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31269
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (ПіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз.591_!Цифрові маркетингові комунікації.pdf621,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.