Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30926
Название: Застосування цифрового маркетингу в процесі розвитку міжнародної діяльності підприємства
Авторы: Дзеніс О. О.
Бездєтко К. С.
Ключевые слова: цифровий маркетинг
інформаційні технології
маркетингові техгології
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Дзеніс О. О. Застосування цифрового маркетингу в процесі розвитку міжнародної діяльності підприємства / О. О. Дзеніс, К. С. Бездєтко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2023. С. 921-924.
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуто теоретичні підходи до використання маркетингових технологій в діяльності підприємства; визначено формування та розвиток поняття цифрового маркетингу; розглянуто впровадження digital-маркетингу в міжнародній діяльності підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30926
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_Дзеніс-Бездєтко.pdf216,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.