Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзеніс О. О.-
dc.contributor.authorБездєтко К. С.-
dc.date.accessioned2024-01-18T18:46:02Z-
dc.date.available2024-01-18T18:46:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДзеніс О. О. Застосування цифрового маркетингу в процесі розвитку міжнародної діяльності підприємства / О. О. Дзеніс, К. С. Бездєтко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2023. С. 921-924.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30926-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто теоретичні підходи до використання маркетингових технологій в діяльності підприємства; визначено формування та розвиток поняття цифрового маркетингу; розглянуто впровадження digital-маркетингу в міжнародній діяльності підприємства.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectцифровий маркетингru_RU
dc.subjectінформаційні технологіїru_RU
dc.subjectмаркетингові техгологіїru_RU
dc.titleЗастосування цифрового маркетингу в процесі розвитку міжнародної діяльності підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_Дзеніс-Бездєтко.pdf216,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.