Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30872
Назва: Особливості управління комунікативною політикою медичної установи
Автори: Руденко В. В.
Велика О. Ю.
Теми: комунікації
реклама
управління
медична установа
лояльність клієнтів
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Руденко В. В. Особливості управління комунікативною політикою медичної установи / В.В. Руденко, О.Ю. Велика // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2023. – С. 682-686.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості комунікаційної політики для підприємств, що надають медичні послуги. Виділено основні тенденції в управлінні рекламними комунікаціями в медичних установах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30872
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Руденко Велика Конференція23.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.