Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2909
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Шевцов О. В.
Теми: ринок
маркетинг
дослідження
процес
ефективність
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Шевцов О. В. Організація процесу та ефективність маркетингових досліджень підприємств / О. В. Шевцов // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 77-79.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні тенденції еволюції систем маркетингових досліджень, підходи до спеціального науково-практичного моделювання й оцінок параметрів розвитку соціально-економічних явищ, конструктивно опрацьовано актуальні аспекти їх проблематики.
Рассмотрены основные тенденции эволюции систем маркетинговых исследований, подходы к специальному научно-практическому моделированию и оценкам параметров развития социально-экономических явлений, конструктивно проработаны актуальные аспекты их проблематики.
The evolution of marketing research systems, the approaches to special scientific and practical modelling and estimations of parameters of development of social and economic phenomena are considered, the topical aspects of their problems are worked out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2909
Розташовується у зібраннях:№1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.