Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2880
Назва: ОСОБЕННОСТИ ПРОВЕДЕНИЯ МАРКЕТИНГОВЫХ ИССЛЕДОВАНИЙ НА СОВРЕМЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЯХ
Автори: Чарыев М. К.
Теми: маркетинг
маркетинговые исследования
организация
исследование рынка
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Чарыев М. К. Особенности проведения маркетинговых исследований на современных предприятиях / М. К. Чарыев // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 61-62.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены особенности организации и проведения маркетинговых иссле¬дований, выделены основные ошибки при проведении собственных исследований, а также проанализированы проблемы маркетинговой стратегии.
Розглянуто особливості організації та проведення маркетингових досліджень на сучасних підприємствах, виділені основні помилки в процесі проведення власних досліджень, а також проаналізовано проблеми маркетингової стратегії.
This article describes the characteristics of organizing and carrying out the marketing research at the modern enterprises, and the main mistakes in conducting their own researches, as well as analyzing the problems of marketing strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2880
Розташовується у зібраннях:№1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.