Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28518
Назва: Innovation strategy of the companys
Автори: Sigaieva T.
Gabrielyan A.
Теми: innovations
decision
company
result
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Sigaieva T. Innovation strategy of the companys / T. Sigaieva, A. Gabrielyan // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 лист. 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. – С. 586–589.
Короткий огляд (реферат): In forming the strategy of innovative development of company, which defines ways to achieve the objectives, usually set a number of conditions, based on the development of general purpose, which determine the contents of some strategic decisions on directions of activities. All elements of the strategic decisions of the company are closely interrelated and change one of them requires a change in the remaining conditions. The set of decisions determines the resulting integrated result that the system creates innovative strategies of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28518
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sigaieva_Gabrielyan.pdf755,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.