Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28343
Назва: Етичний компонент забезпечення якості надання адміністративних послуг
Автори: Гузій Т. С.
Теми: етична культура індивіда
етичні норми
клієнтоорієнтований підхід
адміністративні послуги
публічна служба
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Гузій Т. С. Етичний компонент забезпечення якості надання адміністративних послуг / Т. С. Гузій // «Розвиток партнерства ЄС – Україна в публічному управлінні» (в рамках реалізації Модулю «Демократична децентралізація влади як європейський досвід державного управління» програми «Еразмус+: Жан Моне» : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 25 лист. 2022 р. : тези допов. – Харків : ТОВ «Константа», 2022. – С. 80–85.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні здійснений аналіз поняття «етична культура індивіда» та етичної системи розвинутих держав, знайдено спільні їх риси. Запропоновано застосовувати на публічній службі клієнтоорієнтований підхід у галузі надання адміністративних послуг, а також ряд інших пропозицій для поліпшення якості надання адміністративних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28343
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гузiй_тези_для_репозитарiю_1.pdf501,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.