Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28131
Title: | Перспективи впровадження в систему фізичної підготовки майбутніх офіцерів інституцій сектора безпеки і оборони України сучасних тренажерних засобів |
Authors: | Височіна Н. Л. Іванченко О. М. Карасевич С. А. Леоненко А. В. Кравченко О. С. |
Keywords: | засоби фізичної підготовки кардіореспіраторна система курсанти планування методика освітній процес технічні засоби тренажери форми фізичної підготовки фізична підготовка |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Височіна Н. Л. Перспективи впровадження в систему фізичної підготовки майбутніх офіцерів інституцій сектора безпеки і оборони України сучасних тренажерних засобів / Н. Л. Височіна, О. М. Іванченко, С. А. Карасевич та ін. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ: Гельветика, 2021. – Вип. 80. – Т. 1. – С. 46-51. |
Abstract: | Головною метою дослідження є моделювання педагогічних умов розвитку та вдосконалення фізичних якостей майбутніх офіцерів інституцій СБОУ в системі фізичної підготовки із використанням сучасних кардіотренажерів. Під час дослідно-експериментальної роботи були використані такі методи: аналіз і синтез, моделювання, сходження від абстрактного до конкретного, ідеалізації, формалізації, математично-статистичні (кореляційний аналіз, факторний аналіз), власний досвід багаторічної підготовки представників інституцій СБОУ до службово-бойової діяльності, досвід підготовки відомчих збірних команд до змагань різних рангів зі службово-прикладних видів спорту. |
URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28131 |
Appears in Collections: | Статті (ЗСЖіБЖ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ВПЛИВ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ НА ФІЗИЧНИЙ ТА ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ СТАН ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ.pdf | 275,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.