Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27911
Назва: The essence of the term «marketing planning» for an enterprise
Автори: Kotlyk A.
Zubriev O.
Теми: marketing
planning
marketing planning
marketing planning at the enterprise
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Kotlyk A. The essence of the term «marketing planning» for an enterprise / A. Kotlyk, O. Zubriev // Менеджмент ХХІ століття: глобалізаційні виклики: матер. VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19 трав. 2022 р.: тези допов. – Полтава: ПДАУ, 2022. – C. 1038-1041.
Короткий огляд (реферат): An analysis of the existing definitions of the terms "marketing" and "planning" at the enterprise level is performed, based on which the definition of the term "marketing planning" is synthesized, which covers the key essential characteristics of this process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27911
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Тези Котлик, Зубрєв.pdf623,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.