Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27575
Назва: Роль соціальних мереж у популяризації мистецтва: поради для харківських галерей
Автори: Старкова Г. В.
Крамаренко С. М.
Теми: мистецтво
соціальні мережі
комунікація
мистецтво
галерея
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Старкова Г. В. Роль соціальних мереж у популяризації мистецтва: поради для харківських галерей / Г. В. Старкова, С. М. Крамаренко // Актуальні проблеми соціальних комунікацій у ХХІ столітті: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Рівне, 17 груд. 2021 р.: тези допов. – Рівне, 2021.
Короткий огляд (реферат): Важливою рисою існування та розвитку мистецтва у просторі мережевої комунікації є втрата чіткої межі між змістом та методом його передачі, між митцем та споживачем/глядачем. Властивий сучасній епосі, цей феномен визначається як інтерактивність. Розвиток цифрового мистецтва ставить новий виклик перед мистецтвом як соціально-культурним явищем: потрібно заново знаходити критерії, що визначають його витвори та відрізняють від іншого виду контенту, що слугує основою мережевої комунікації. На сучасному етапі відзначається втрата не тільки визначення, що дозволяє відділити мистецтво від інтелектуального продукту іншого характеру, але й трансформація традиційних естетичних паттернів і їх ознак. Використання соціальних мереж як основних платформ для мережевої комунікації стає важливим завданням для арт-просторів по всьому світу, у тому числі і для харківських установ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27575
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Старкова, Крамаренко _ тези.pdf133,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.