Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27381
Назва: Оцінка показників розвитку координованості рухів у школярів середніх класів
Автори: Рядова Л. О.
Скляренко В. П.
Пазичук О. О.
Теми: координаційні здібності
координованість рухів
нормативні оцінки
тест Копилова «Десять вісімок»
учні основної школи
школярі середніх класів
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Рядова Л. О. Оцінка показників розвитку координованості рухів у школярів середніх класів / Л. О. Рядова, В. П. Скляренко, О. О. Пазичук // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / Редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін. – Запоріжжя : КПУ, 2022. – Вип. 81. – С. 113-116.
Короткий огляд (реферат): У статті освітлено значення координованості рухів у розвитку людини. Зазначений прояв координаційних здібностей відіграє важливу роль в успішному оволодінні новими рухами, навчальною, ігровою та трудовою діяльністю; дає можливість орієнтуватися у просторі, перебудовувати рухову діяльність відповідно до вимог обставин, що різко змінюються. Представлено показники розвитку координованості рухів в учнів основної школи, що визначалися та оцінювалися за результатами тесту Копилова «Десять вісімок». Надано порівняльний аналіз результатів виконання тесту школярів середніх класів з нормативними оцінками для учнів 5-9 класів, запропонованих Л. П. Сергієнко. Розглянуто досліджувані показники у зазначеного контингенту в залежності від статі та віку. Дослідження проводилося на базі комунального закладу «Харківська спеціалізована школа з поглибленим вивченням окремих предметів № 133 «Ліцей мистецтв» Харківської міської ради Харківської області». В ньому взяли участь 264 учня 5-9 класів, зарахованих до основної медичної групи. В 5 класі навчалися діти 10-11 років, в 6 класі – 11-12 років, в 7 класі – 12-13 років, у 8 класі – 13-14 років та в 9 класі – 14-15 років. Від директора, лікаря-педіатра та батьків учнів було отримано дозвіл на проведення дослідження. Для досягнення мети дослідження використовувалися наступні методи: теоретичний аналіз і узагальнення наукової та методичної літератури, педагогічне тестування та методи математичної статистики. Виявлено, що найкращі показники координованості рухів спостерігаються у хлопців 13-14 років та у дівчат 14-15 років. Порівняння результатів тесту Копилова «Десять вісімок» учнів основної школи з нормативними оцінками показало, що у дітей середнього шкільного віку вони, здебільшого, відповідають оцінці «задовільно». Установлено, що хлопці виконують завдання швидше, ніж дівчата. Динаміка показників розвитку координованості рухів у школярів 5-9 класів з віком носить різноспрямований характер.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27381
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.