Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27230
Название: Вікові особливості функціонального стану вестибулярної сенсорної системи в учнів середніх класів з вадами зору
Авторы: Рядова Л. О.
Скляренко В. П.
Бондар Л. В.
Ключевые слова: вади зору
вестибулярний аналізатор
відхилення в ходьбі
обертання в кріслі Барані
стійкість вестибулярного аналізатора
учні середніх класів
функціональний стан вестибулярної сенсорної системи
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Рядова Л. О. Вікові особливості функціонального стану вестибулярної сенсорної системи в учнів середніх класів з вадами зору / Л. О. Рядова, В. П. Скляренко, Л. В. Бондар // Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць. Науковий часопис Нац-го пед-го ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія № 15. / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2021. – Вип. 12 (144). – С. 130 – 133.
Краткий осмотр (реферат): Розкрито роль функціонального стану вестибулярної сенсорної системи в розвитку дітей з вадами зору. Розглядалися показники стійкості вестибулярного аналізатора у школярів середніх класів з вадами зору, що визначалися та оцінювалися за результатами відхилення у ходьбі до та після обертальних навантажень в кріслі Барані. В дослідженні взяли участь 117 слабозорих учнів 5–10-х класів, вік яких 10–16 років. Представлено порівняння результатів стійкості вестибулярного аналізатора до та після обертальних навантажень в кріслі Барані у хлопців і дівчат середнього шкільного віку з вадами зору в залежності від віку. Установлено, що найкращі показники стійкості вестибулярного аналізатора до та після обертань в кріслі Барані спостерігаються в учнів 10-го класу
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27230
Располагается в коллекциях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вiковi_особливостi_функцiонал_ного_стану_вестибулярноi_.pdf205,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.