Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27186
Назва: Кон’юнктурознавство
Автори: Юлегіна І. В.
Теми: кон’юнктура
ринок
попит
пропозиція
ціна
циклічність
динаміка розвитку
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Юлегіна І. В. Кон’юнктурознавство : навчальний посібник / І. В. Юлегіна. – Харків : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2013. – 76 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Розкрито поняття "кон’юнктура ринку", визначено об’єкти вивчення кон’юнктури, наведено методичні вимоги до процесу дослідження кон’юнктури ринку. Подано методи аналізу кон’юнктури товарного ринку, визначено роль кон’юнктурного аналізу у маркетинговому аналізі. Виокремлено сутність і класифікацію прогнозів ринку; наведено методи прогнозування залежно від характеру вихідних даних. Рекомендовано для студентів напряму підготовки "Менеджмент" спеціалізації "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27186
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2013 Юлегіна І. В..pdf994,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.