Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26767
Назва: Основні тенденції розвитку української ділової журналістики у XXI ст.
Автори: Чекштуріна В. М.
Теми: ділова преса
бізнес-середовище
комунікант
реципієнт
контент
повідомлення
видання
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Чекштуріна В. М. Основні тенденції розвитку української ділової журналістики у XXI ст. / В. М. Чекштуріна // SCIENCE and EDUCATION in NEW DIMENTION HUMANITIES and SOCIAL SCIENCES, IX (46). ‒ 2021. ‒ № 254. ‒ P. 55-57.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються історичні передумови розвитку ділової преси, проведено теоретичний аналіз становлення українських ділових видань. Методологічною основою було обрано принцип історичного детермінізму. Соціокомунікативний підхід дозволив сконцентруватися на комунікаційному процесі учасників ділової взаємодії. У результаті дослідження визначені особливості цільової аудиторії ділової преси, зазначені основні ознаки контенту ділових видань та доведена залежність бізнес-преси від стану економічного розвитку в країні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26767
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chekshturina_Article_2021._Science_and_education.pdf254,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.