Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26511
Назва: Соціальний медіа маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Бєлікова Ю. В.
Теми: соціальний медіа маркетинг
медіа
контент
соціальні мережі Facebook
Instagram
Youtube
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Соціальний медіа маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівня / уклад. Ю. В. Бєлікова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. ‒ 13 с.
Короткий огляд (реферат): Представлено тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями та темами. Містить плани лекцій, практичних та лабораторних занять, матеріали для закріплення знань (завдання для самостійної роботи), методичні рекомендації з оцінювання знань студентів, професійні компетентності, якими має володіти студент після вивчення дисципліни. Рекомендовано для студентів спеціальності 061 «Журналістика» освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26511
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соц медіа маркетинг.pdf426,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.