Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26270
Title: Маркетинг взаємовідносин з партнерами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня
Authors: Лисиця Н. М.
Keywords: концепція маркетингу
технології партнерських відносин
стратегічний потенціал МВП
ланцюг партнерських відносин
управління відносинами (CRM)
Issue Date: 2021
Citation: Маркетинг взаємовідносин з партнерами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня : [Електронне видання] / укл. Н. М. Лисиця. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 11 с. (Укр. мов.
Abstract: Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають аспіранти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань аспірантів. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26270
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетинг взаємовідн з партнерами.pdf3,52 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.