Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2610
Title: | Анализ интеграционных процессов «Высшая школа – бизнес-сообщество» в Харьковской области |
Other Titles: | Аналіз інтеграційних процесів «Вища школа –бізнес-співтовариство» у Харківській області Analysis of Integration Processes «Higher School – Business Community» in Kharkov Region |
Authors: | Аксенова И. В. Шаповалова В. А. Аксьонова І. В. Шаповалова В. О. Aksonova I. V. Shapovalova V. O. |
Keywords: | высшая школа бизнес-структура интеграционные связи вища школа бізнес-структура інтеграційні зв'язки higher school business structure integration ties |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | ВД "ИНЖЭК" |
Citation: | Аксенова И. В. Анализ интеграционных процессов «Высшая школа – бизнес-сообщество» в Харьковской области / И. В. Аксенова, В. А. Шаповалова // Бизнес Информ. – 2011. - № 3. – С. 67-70. |
Abstract: | В статье обоснована необходимость формирования интеграционных связей между учебными заведениями и бизнес-структурами, рассмотрены формы сотрудничества между вузами и бизнес-сообществами в Харьковской области. У статті обґрунтована необхідність формування інтеграційних зв'язків між навчальними закладами та бізнес-структурами, розглянуто форми співпраці між вузами та бізнес-співтовариствами в Харківській області. The article substantiates the necessity of formation of integration ties between educational institutions and business structures, considers the forms of cooperation between institutes of higher education and business communities in Kharkov region. |
URI: | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2610 |
Appears in Collections: | Статті (СЕП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Аксенова И. В., Шаповалова В. А. Анализ интеграционных процессов -Высшая школа – бизнес-сообщество- в Харьковской области.pdf | 229,82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.