Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25940
Назва: Феномен свята в національній культурі
Автори: Близнюк Т. П.
Теми: свято
подієвий менеджмент
івент агенція
національна культура
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Близнюк Т. П. Феномен свята в національній культурі / Т. П. Близнюк // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 16 квіт. 2021 р. : тези допов. – Днепр: Середняк Т. К., 2021. – C. 161–164.
Короткий огляд (реферат): В даному дослідженні проаналізовано свято як феномен кожної національної культури, який є значним соціологічним явищем та найважливішим соціальний інститутом, який формує національну ідентичність представників конкретного суспільства. Визначено, що на сучасному етапі розвитку суспільства свято стало з одного боку предметом масового споживання в суспільстві, а з іншого – інструментом дезорганізації соціального порядку та фасілітації культурних змін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25940
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Близнюк_тези.pdf395,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.