Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25877
Назва: | Моделі підвищення кваліфікації освітян в США |
Автори: | Іваніга О. В. Кузьміна В. С. |
Теми: | підвищення кваліфікації освітян система підвищення кваліфікації післядипломна освіта інформаційні технології індивідуальний та професійний розвиток педагогів |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Іваніга О. В. Моделі підвищення кваліфікації освітян в США / О. В. Іваніга, В. С. Кузьміна // Проєктування індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога в контексті концепції "Освіта впродовж життя": матер. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. Зб. тез доп, 10 грудня р.: тези допов. – Краматорськ. «Європейська наукова платформа» Вінниця, 2020. – С.33-35. |
Короткий огляд (реферат): | Тези присвячені моделям підвищення кваліфікації вчителів середньої школи та викладачів закладів вищої освіти. Ці моделі базуються на іноземному досвіді, а саме на дослідженнях фахівців з США. У тезах розглянуті базові принципи системи підвищення кваліфікації освітян в американських учбових закладах та проводиться порівняння цих принципів з вітчизняними. Зроблено висновки, що суттєвої різниці у підході до підвищення кваліфікації між двома країнами не існує, хоча є певні речі, які відрізняються, наприклад, така характерна особливість традиційної моделі підвищення кваліфікації вчителів США, як розподіл педагогів на групи. В обох країнах зараз є дуже популярним підвищення кваліфікації педагогів за допомогою новітніх інформаційних технологій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25877 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Іваніга_тези 3.pdf | 325,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.