Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25877
Назва: Моделі підвищення кваліфікації освітян в США
Автори: Іваніга О. В.
Кузьміна В. С.
Теми: підвищення кваліфікації освітян
система підвищення кваліфікації
післядипломна освіта
інформаційні технології
індивідуальний та професійний розвиток педагогів
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Іваніга О. В. Моделі підвищення кваліфікації освітян в США / О. В. Іваніга, В. С. Кузьміна // Проєктування індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога в контексті концепції "Освіта впродовж життя": матер. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. Зб. тез доп, 10 грудня р.: тези допов. – Краматорськ. «Європейська наукова платформа» Вінниця, 2020. – С.33-35.
Короткий огляд (реферат): Тези присвячені моделям підвищення кваліфікації вчителів середньої школи та викладачів закладів вищої освіти. Ці моделі базуються на іноземному досвіді, а саме на дослідженнях фахівців з США. У тезах розглянуті базові принципи системи підвищення кваліфікації освітян в американських учбових закладах та проводиться порівняння цих принципів з вітчизняними. Зроблено висновки, що суттєвої різниці у підході до підвищення кваліфікації між двома країнами не існує, хоча є певні речі, які відрізняються, наприклад, така характерна особливість традиційної моделі підвищення кваліфікації вчителів США, як розподіл педагогів на групи. В обох країнах зараз є дуже популярним підвищення кваліфікації педагогів за допомогою новітніх інформаційних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25877
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іваніга_тези 3.pdf325,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.