Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25758
Title: Гіперреальність: вплив на масову свідомість в k-pop індустрії
Authors: Травкіна Я. М.
Keywords: гіперреальність
k-pop
симулякр
айдол
BTS
усвідомленість
масова свідомість
Issue Date: 2021
Citation: Травкіна Я. М. Гіперреальність: вплив на масову свідомість в k-pop індустрії / Я. М. Травкіна // Молодіжний економічний вісник. ‒ Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021 – № 1. – С. 241-246.
Abstract: У статті порушується проблема впливу віртуалізації нашого суспільства на реальне життя людей, а саме – зниження рівня їх усвідомленості, здатності критично мислити, що віддаляє людину від якісного проживання власного життя. Тема була проаналізована на прикладі мультимедійного явища корейського музичного жанру k-pop.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25758
Appears in Collections:Статті студентів (БЖЦМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Травкiна_Я._стаття.pdf486 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.