Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2568
Title: Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Додаткові розділи чисельного аналізу" для студентів напряму підготовки "Комп'ютерні науки" денної форми навчання
Other Titles: Методические рекомендации к выполнению лабораторных работ по дисциплине "Дополнительные разделы численного анализа" для студентов направления подготовки "Компьютерные науки" дневной формы обучения
Guidelines for laboratory works in the discipline "Additional sections of numerical analysis" for students of training areas "Computer Science" for full-time education
Authors: Задачин В. М.
Конюшенко І. Г.
Zadachyn V. M.
Konyushenko I. G.
Keywords: чисельний аналіз
математичне моделювання
численный анализ
математическое моделирование
numerical analysis
mathematical modeling
Issue Date: 2011
Publisher: ХНЕУ
Citation: Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Додаткові розділи чисельного аналізу" для студентів напряму підготовки "Комп'ютерні науки" денної форми навчання / укл. В. М. Задачин, І. Г. Конюшенко. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2011. – 60 с. (Укр. мов.)
Abstract: Запропоновано методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з метою набуття студентами навичок розв'язання різних математичних задач чисельними методами. Рекомендовано для студентів напряму підготовки "Комп'ютерні науки".
Предложены методические рекомендации к выполнению лабораторных работ с целью приобретения студентами навыков решения различных математических задач численными методами. Рекомендовано для студентов направления подготовки "Компьютерные науки".
Guidelines for laboratory works in order to gain skills of students for solving various mathematical problems numerically are proposed. Recommended for students of training areas "Computer Science".
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2568
Appears in Collections:Методичні матеріали (ІС)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.