Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25675
Назва: Використання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівлі
Автори: Бутенко Д. С.
Немашкало К. Р.
Теми: інтернет-маркетинг
інтернет-торгівля
воронка продажу
класифікація лідів
лідогенерація
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Бутенко Д. С. Використання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівлі / Д. С. Бутенко, К. Р. Немашкало // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : збірник матеріалів V міжнар. наук. конф., 27 лист. 2020 р. ‒ Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. – С. 19-20.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття «інтернет-маркетинг» та «інтернет-торгівля». Розкрито сутність воронки продажу. Наведено етапи воронки продаж. Представлено приклад її побудови для підвищення ефективності обсягів продажу в підприємницький діяльності. Розглянуто процес лідогенерації. Наведено класифікацію лідів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25675
Розташовується у зібраннях:Статті (ПіТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.