Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25351
Назва: Стратегічний аналіз соціальних комунікацій бізнесу в процесі пропагування тенденцій європейської інтеграції в Україні
Автори: Ревенко О. В.
Ревенко Т. В.
Теми: соціальна комунікація
стратегічний аналіз
соціальна відповідальність бізнесу
забезпечення соціальних комунікацій
соціальна реклама
сторітелінг
європейська інтеграція
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Ревенко О. В. Стратегічний аналіз соціальних комунікацій бізнесу в процесі пропагування тенденцій європейської інтеграції в Україні / О. В. Ревенко, Т. В. Ревенко // Актуальні проблеми державного управління: зб. наук. праць. ‒ Харків : ХарРІ НАДУ "Магістр", 2020. ‒ № 2(58). ‒ C. 198-205.
Короткий огляд (реферат): Теоретично обґрунтовано складові структурно-функціональної схеми забезпечення соціальних комунікацій бізнесу в процесі пропагування тенденцій європейської інтеграції. Ключовою підсистемою в цьому процесі виділено організацію стратегічного аналізу соціальних комунікацій підприємницької структури, що дозволяє ідентифікувати їх специфіку, умови формування та механізм впливу на розвиток бізнесу в інтеграційних умовах. Досліджено роль соціальних комунікацій в процесі пропагування тенденцій щодо європейської інтеграції в Україні. Визначено загальні риси соціально відповідальних підприємницьких структур, а також застосовність технологій соціальної реклами в їх діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25351
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ревенко_Стаття_АПДУ2_2020_ПДФ.pdf399,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.