Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25053
Title: Соціокомунікативний підхід до інтеграції нових медіа у видавничу діяльність
Authors: Паненко А. О.
Keywords: нові медіа
візуальний контент
видавнича діяльність
просування
Issue Date: 2020
Citation: Паненко А. О. Соціокомунікативний підхід до інтеграції нових медіа у видавничу діяльність / А. О. Паненко. // Гуманітарний і інноваційний ракурс професійної майстерності: пошуки молодих вчених : матеріали VI Всеукр-ої наук.-практ. конф., 13 лист. 2020 р. тези допов. - Одеса: Міжнародний гуманітарний університет, 2020. - С.177-180.
Abstract: Проаналізовано поняття «нові медіа». Методологічним підгрунтям обрано соціокомунікативний підхід. Визначені ознаки інтеграції нових медіа у видавничу діяльність. Обгрунтовані методи інтеграції нових медіа у видавничу діяльність. Зазначена роль нових медіа у просуванні відавничої справи. Запропоновано використовувати візуальний контент нових медіа для залучення уваги глядацької аудиторії до продукції видавництв.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25053
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тезіси Паненко.pdf119,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.