Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24205
Назва: Основи підприємництва. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Притиченко Т. І.
Тер-Карапетянц Ю. М.
Теми: підприємництво
суб'єкти підприємницької діяльності
підприємницьке середовище
підприємство
малі підприємства
господарські товариства
об'єднання
бізнес-план
діловий етикет
інфраструктура підприємництва
ресурси підприємства
економічні показники
державне регулювання
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Основи підприємництва. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / укл. Т. І. Притиченко, Ю. М. Тер-Карапетянц; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (1,01 МБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. - 71 с. - Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано плани семінарських занять, тестові та практичні завдання, а також методичні рекомендації до їх виконання, спрямовані на оволодіння студентами поглибленими теоретичними знаннями і практичними навичками у сфері підприємництва. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24205
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020-Притиченко Т І, Тер-Карапетянц Ю М.pdf952,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.