Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24096
Назва: Маркетингові комунікації в туристичній діяльності
Автори: Сущенко О. А.
Наумік-Гладка К. Г.
Алдошина М. В.
Теми: маркетингові комунікації
стратегія просування
медіаринок
реклама
брендинг
Інтернет-маркетинг
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Сущенко О. А. Маркетингові комунікації в туристичній діяльності [Електронний ресурс] : навч. посіб. / О. А. Сущенко, К. Г. Наумік-Гладка, М. В. Алдошина ; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (1,32 МБ). - Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 217 с. : іл. - Загол. з титул. екрану. - Бібліогр.: с. 209-217.
Короткий огляд (реферат): Розкрито теоретичні основи маркетингових комунікацій у туристичній діяльності. Висвітлено класифікації комунікацій, їх змістовність, методичні підходи до практичної реалізації. Вміщено питання для самостійного опрацювання, контрольні запитання для самодіагностики, питання для дискусій, практичні завдання. Рекомендовано для студентів закладів вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24096
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018-Сущенко О А, Наумік-Гладка К Г, Алдошина М В.pdf2,47 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.