Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23450
Назва: Комунікативне повідомлення як засіб конструювання соціальної реальності
Автори: Сорокіна Г. В.
Теми: медіа
комунікація
комунікативне повідомлення
соціальна реальність
медіасфера
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Сорокіна Г. В. Комунікативне повідомлення як засіб конструювання соціальної реальності [Електроний ресурс]. / Г. В. Сорокіна // Science, Research, Development : monografia pokonferencyjna, 29.04.2020 - 30.04.2020. – Baku, 2020. - №28, V. 6. - S. 26-30. - Режим доступу : http://конференция.com.ua/files/100_v_06_s.pdf .
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено механізми, завдяки яким сучасні медіа використовують комунікативні повідомлення для конструювання соціальної реальності. Доведено, що засоби масової інформації не просто відображають соціальну реальність, але й конструюють її. До механізмів створення соцільаної реальності можна віднести мовні засоби, створення «псевдо-навколишнього середовища», принципи відбору інформації, монтажу образів тощо. Стверджується, що комунікативні повідомлення за допомогою мови (як вербальної так і невербальної) створюють свою особливу штучну соціальну реальність, що має ілюзію природної.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23450
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezis_sorokina.pdf208,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.