Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23209
Назва: International marketing and marketing audit in the context of european integration and globalization
Автори: Zyma O.
Ptashchenko O. V.
Shevchenko I.
Afanasieva O. M.
Теми: marketing
international marketing
marketing audit
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Zyma O. International marketing and marketing audit in the context of european integration and globalization / O. Zyma, О. Ptashchenko, І. Shevchenko, О. Afanasieva // Менеджмент : наук. фаховий журнал Київського нац. ун-ту технологій та дизайну. - 2019. - Вип. 2 (30). - С. 9-25.
Короткий огляд (реферат): Features of international marketing are determined by the specific environment in which it is implemented. First of all, it is necessary to take into account the attitude of the national government to foreign economic activity. It can create favorable conditions for carrying out foreign economic activities. Conversely, the government may be uninterested in the entry of its individual firms into the foreign market, and may create all sorts of obstacles along the way. Marketing in general and international marketing today is characterized by the rapid aging of ideas and concepts caused by the changing market situation. And the company management system is inertial: the marketing strategies, methods and techniques used yesterday are still in use today. Therefore, it is useful to involve third parties to conduct a marketing audit, which allows you to take a fresh look at the usual circumstances and conditions, bring in new ideas and open up new opportunities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23209
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стат_я_Зима,Птащенко,Афанас_ева,Шевченко.pdf227,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.