Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22069
Назва: The development of reflexivity and critical thinking as pillars for the emergence of creativity
Автори: Mitiagina T. V.
Bezugla I. V.
Теми: reflexivity
critical thinking
creativity
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Mitiagina T. The development of reflexivity and critical thinking as pillars for the emergence of creativity / T. Mitiagina, І. Bezugla / Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 травня 2019 р. : тези доповідей. – Х.: ДІСА ПЛЮС, 2019. - С. 368-369.
Короткий огляд (реферат): The article highlights the problem of many methods that can contribute to the autonomy and creativity of students, in particular, project pedagogy, which has become an everyday practice in higher education, especially in the study of a foreign language. Autonomy and creativity are investigated as an important component in the formation of foreign language competence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22069
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_mitiagina_bezugla_kuznets_2019.pdf103,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.