Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21853
Назва: Педагогічні аспекти фізичного виховання в ЗВО на основі компетентнісного підходу
Інші назви: Педагогические аспекты физического воспитания в ЗВО на основе компетентностного подхода
Pedagogical Aspects of Physical Education in HE on the Basis of the Competent Approach
Автори: Маракушин А. І.
Маракушин А. И.
Marakushin A. I.
Теми: фізичне виховання
ЗВО
компетентнісного підходу
физическое воспитание
ЗВО
компетентностный подход
Physical Education
HE
Competent Approach
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДІСА ПЛЮС
Бібліографічний опис: Маракушин А. І. Педагогічні аспекти фізичного виховання в ЗВО на основі компетентнісного підходу / А. І. Маракушин // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали наук.-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези допов. – Х. : ДІСА ПЛЮС, 2019. – С. 354-356.
Короткий огляд (реферат): Новий концептуальний підхід що до рішення проблеми становлення і розвитку системи фізичного виховання змінює методологію та вимагає проаналізувати відповідність змісту не спеціальної фізкультурної освіти в ЗВО наступним принципам: обліку освітніх запитів і потреб особистості; відповідності змісту освіти об’єкту діяльності та функцій випускників у сфері фізичної культури; наступності та доступності змісту не спеціальної фізкультурної освіти в умовах багаторівневої підготовки фахівців; синхронізації і збалансованого узгодження у навчальних планах і програмах загальних і професійних компетенцій; взаємодії і взаємозумовленості складових компонентів практичного і теоретичного змісту програм; варіативності (вибору) змісту програм при конструюванні навчальних планів по певним освітнім моделям і відповідними технологіями. Новый концептуальный подход что к решению проблемы становления и развития системы физического воспитания меняет методологию и требует проанализировать соответствие смысла не специальной физкультурного образования в ЗВО следующим принципам: учета образовательных запросов и потребностей личности; соответствия содержания образования объекта деятельности и функций выпускников в сфере физической культуры; преемственности и доступности смысла не специальной физкультурного образования в условиях многоуровневой подготовки специалистов; синхронизации и сбалансированного согласования в учебных планах и программах общих и профессиональных компетенций; взаимодействия и взаимообусловленности составных компонентов практического и теоретического содержания программ; вариативности (выбора) содержания программ при конструировании учебных планов по определенным образовательным моделям и соответствующими технологиями. A new conceptual approach to the solution of the problem of the formation and development of the system of physical education changes the methodology and requires an analysis of the relevance of the content of non-special physical education in the ZVO to the following principles: accounting for educational inquiries and personal needs; compliance of educational content of the subject of activity and functions of graduates in the field of physical culture; continuity and accessibility of the content of non-special physical education in the conditions of multi-level training of specialists; synchronization and balanced harmonization in curricula and programs of general and professional competences; interaction and interdependence of components of the practical and theoretical content of the programs; variability (choice) of the content of programs when designing curricula for certain educational models and related technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21853
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 Маракушин А. Тези.pdf250,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.