Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21558
Назва: Вплив глобалізації на розвиток нових видів міжнародного бізнесу
Інші назви: Влияние глобализации на развитие новых видов международного бизнеса
The impact of globalization for the development of new types of international business
Автори: Чернишова Л. О.
Козуб В. О.
Чернышова Л. А.
Козуб В. А.
Chernуshova L. O.
Kozub V. O.
Теми: глобальні ринки
інформаційні технології
міжнародний бізнес
електронна комерція
глобальные рынки
информационные технологии
международный бизнес
электронная коммерция
global markets
information technologies
international business
e-commerce
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Чернишова Л. О. Вплив глобалізації на розвиток нових видів міжнародного бізнесу / Л. О. Чернишова, В. О. Козуб // Сучасні перетворення міжнародного бізнесу : матеріали II Всеукр-ої науково-практ. конф., 16 квіт. 2019 р. : тези допов. / За заг. ред. Архієреєва С.І., Дерід І.О., Сідорова В.І. – Х.: Харківський нац. ун-т імені В.Н. Каразіна, 2019. – 179 с. – С. 67-70.
Короткий огляд (реферат): Відзначено, що відмінною рисою глобальної економіки є пріоритетний розвиток глобальних ринків інтелектуальних сервісів. Зясовано, що використання інформаційних технологій є джерелом виникнення нових видів бізнесу й нових моделей та методів корпоративного управління компаній, які працюють на міжнародних ринках в умовах глобальної конкуренції. Визначено та охарактеризовано такі види міжнародного бізнесу: міжнародна електронна комерція, міжнародний аутсорсинг, утворенням мереж внутрішньофірмових зв’язків глобального масштабу, нові види бізнесу, сформовані у магазинах фіксованих цін, конструкторах харчування, франшизах у сфері громадського харчування, підприємствах побутових послуг, квест-кімнатах. Отмечено, что отличительной чертой глобальной экономики является приоритетное развитие глобальных рынков интеллектуальных сервисов. Выяснено, что использование информационных технологий является источником возникновения новых видов бизнеса и новых моделей и методов корпоративного управления компаний, работающих на международных рынках в условиях глобальной конкуренции. Определены и охарактеризованы такие виды международного бизнеса: международная электронная коммерция, международный аутсорсинг, образование сетей внутрифирменных связей глобального масштаба, новые виды бизнеса, сложившиеся в магазинах фиксированных цен, конструкторах питания, франшизах в сфере общественного питания, предприятиях бытовых услуг, квест-комнатах. It is noted that the distinctive feature of the global economy is the priority development of global markets for intelligent services. It was stated that the use of information technologies is the source of new types of business and new models and methods of corporate governance of companies operating in international markets in the context of global competition. The following types of international business have been identified and characterized: international e-commerce, international outsourcing, the establishment of networks of inter-firm relationships of a global scale, new types of business, formed in fixed-price stores, food designers, franchises in catering, household services, quest-rooms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21558
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези доповіді.pdf239,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.