Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21374
Назва: Економічні аспекти створення електронних мультимедійних видань
Інші назви: Экономические аспекты создания электронных мультимедийных изданий
Economic aspects of the creation of electronic multimedia publications
Автори: Афанасьєва Л. М.
Афанасьева Л. М.
Afanasieva L. M.
Теми: електронні мультимедійні видання (ЕМВ)
регресійний аналіз
curve fitting toolbox
электронные мультимедийные издания (ЭМИ)
регрессионный анализ
electronic multimedia publications (EMI)
regression analysis
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Афанасьєва Л. М. Економічні аспекти створення електронних мультимедійних видань / Л. М. Афанасьєва // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали між нар. наук.-практ. конф., 18-19 бер. 2019 р. – Х. - Торунь., 2019. – С. 374–377.
Короткий огляд (реферат): На підставі статистичних даних, що стосуються створення електронних мультимедійних видань побудовані мультиплікативні регресійні моделі, а також нелінійні моделі за допомогою вбудованих функцій curve fitting toolbox середовища matlab. На основании статистических данных, касающихся создания электронных мультимедийных изданий построены мультипликативные регрессионные модели, а также нелинейные модели с помощью встроенных функций curve fitting toolbox среды matlab. On the basis of statistical data relating to the creation of electronic multimedia publications, multiplicative regression models, as well as nonlinear models using the built-in functions of the curve fitting toolbox of Matlab, were built.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21374
Розташовується у зібраннях:Статті (ВМЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18 конф 2019 Афанасьєва.pdf402,34 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.