Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20867
Назва: Дорожня карта для формування бізнес-моделей сучасного українського виробничого підприємства
Автори: Салун М. М.
Запащук Л. В.
Теми: бізнес-модель
ланцюжок цінностей
виробниче підприємство
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Салун М. М. Дорожня карта для формування бізнес-моделей сучасного українського виробничого підприємства / М. М. Салун, Л. В. Запащук / Бізнес-моделі розвитку національної економіки та підприємницьких структур: сучасні реалії та перспективи: монографія з міжнародною участю / Нац. металург. академія України; за ред. Л. М. Савчук, Л. М. Бандоріної. – Дніпро: Журфонд, 2018. – С. 69-80.
Короткий огляд (реферат): Формування бізнес-моделі є цілісним підходом для створення ланцюжка цінностей для розробки, виготовлення та доставки продукту-послуги, визначення постачальників, партнерів та сегментації клієнтів. Формування бізнес-моделей, їх оцінка і редизайн повинні бути динамічними та виконуватись із залученням ключових стейкхолдерів підприємства. Існування дорожньої карти з усіма її фазами, діями, методами та інструментами дозволить чітко зрозуміти поточну мету, задачі, стратегію підприємства, підштовхнути розробку програмних засобів для автоматизації процесів аналізу та прийняття рішень, які існують у наведеній бізнес-моделі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20867
Розташовується у зібраннях:Монографії (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія_Салун_Запащук.pdf562,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.