Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20507
Название: Student centeredness and academic integrity as the basis of modern education system
Другие названия: Студентоцентризм та академічна доброчесність як основа сучасної системи освіти
Студентоцентризм и академическая добропорядочность как основа современной системы образования
Авторы: Lola Y. Y.
Лола Ю. Ю.
Ключевые слова: student-centered education
model of education
competence-based approach
university mobility
academic integrity
anti-plagiarism
студентоорієнтоване навчання
модель освіти
компетентнісний підхід
університетська мобільність
академічна доброчесність
антиплагіат
студентоориентованое обучение
модель образования
компетентностный подход
университетская мобильность
академическая добропорядочность
антиплагиат
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Lola Y. Student centeredness and academic integrity as the basis of modern education system / Y. Lola // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – 2018. – № 10 (84). С. 92-107
Краткий осмотр (реферат): The article discusses the essence of student-centered learning based on the foundation of academic integrity as a modern paradigm of education, describes the model of interaction between student-centered learning and academic integrity in higher education institutions, which includes the main principles, object, subject, current objective, and comparable software products with anti-plagiarism. The structure of codes of academic integrity of the national and European universities is revealed, the sequence of introduction of the code of academic integrity is developed. У статті розглянуто сутність студентоорієнтованого навчання, що базується на фундаменті академічної доброчесності як сучасної парадигми освіти, описано модель взаємодії студентоцентрованого навчання та академічної доброчесності в закладах вищої освіти, що включає основні принципи, об’єкт, суб’єкт, сучасну мету, також порівнянні програмні продукти з антиплагіату, досліджено структуру кодексів академічної доброчесності вітчизняних та європейських університетів, розроблено послідовність запровадження кодексу академічної доброчесності. Доведено, що для досягнення академічної доброчесності в закладах вищої освіти потрібно: сформувати суспільне ставлення до необхідності дотримання принципів академічної доброчесності як системи цінностей, що закладаються під час навчання в закладах загальної середньої та вищої освіти; навчити учнів та студетів керуватися в процесі навчання чи досліджень принципами чесності, чесної праці та навчання; проводити заняття з інформаційної грамотності у школах та університетах; укорінити в освітньому середовищі ідеї, що плагіат, списування, несанкціоноване використання чужих напрацювань є нечесним й неприйнятним; підвищити статус вчителя та викладача, формування на цьому підґрунті сумлінного ставлення до роботи та відповідальності до її результатів; затвердити кодекси академічної доброчесності в наукових установах та закладах освіти. Упровадження студентоцентрованого навчання на фундаменті академічної доброчесності в світі проходить неодночасно внаслідок особливостей історичного розвитку суспільства та національної системи освіти різних країн. Однак, формування єдиного європейського академічного простору надає стимули для прискорення процесів встановлення та забезпечення якості освіти на основі впровадження низки принципів, у тому числі гарантування доброчесної поведінки учасників освітянської спільноти. Це буде сприяти зміні не тільки системі вищої освіти, а й трансформації суспільних цінностей, носіями яких стануть випускники і студенти закладів вищої освіти. В статье рассмотрена сущность студентоориентованого обучения, основанного на фундаменте академической добродетели как современной парадигмы образования. Описана модель взаимодействия студентоориентованого обучения и академической добропорядочности в учреждениях высшего образования, включая основные принципы, объект, субъект, современную цель. Подано сравнение программных продуктов по антиплагиату, исследована структура кодексов академической добропорядочности отечественных и европейских университетов, разработана последовательность введения кодекса академической добропорядочности.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20507
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лола.pdf5,58 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.