Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20507
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorLola Y. Y.-
dc.contributor.authorЛола Ю. Ю.-
dc.date.accessioned2019-03-06T10:41:53Z-
dc.date.available2019-03-06T10:41:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationLola Y. Student centeredness and academic integrity as the basis of modern education system / Y. Lola // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. – 2018. – № 10 (84). С. 92-107ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20507-
dc.description.abstractThe article discusses the essence of student-centered learning based on the foundation of academic integrity as a modern paradigm of education, describes the model of interaction between student-centered learning and academic integrity in higher education institutions, which includes the main principles, object, subject, current objective, and comparable software products with anti-plagiarism. The structure of codes of academic integrity of the national and European universities is revealed, the sequence of introduction of the code of academic integrity is developed. У статті розглянуто сутність студентоорієнтованого навчання, що базується на фундаменті академічної доброчесності як сучасної парадигми освіти, описано модель взаємодії студентоцентрованого навчання та академічної доброчесності в закладах вищої освіти, що включає основні принципи, об’єкт, суб’єкт, сучасну мету, також порівнянні програмні продукти з антиплагіату, досліджено структуру кодексів академічної доброчесності вітчизняних та європейських університетів, розроблено послідовність запровадження кодексу академічної доброчесності. Доведено, що для досягнення академічної доброчесності в закладах вищої освіти потрібно: сформувати суспільне ставлення до необхідності дотримання принципів академічної доброчесності як системи цінностей, що закладаються під час навчання в закладах загальної середньої та вищої освіти; навчити учнів та студетів керуватися в процесі навчання чи досліджень принципами чесності, чесної праці та навчання; проводити заняття з інформаційної грамотності у школах та університетах; укорінити в освітньому середовищі ідеї, що плагіат, списування, несанкціоноване використання чужих напрацювань є нечесним й неприйнятним; підвищити статус вчителя та викладача, формування на цьому підґрунті сумлінного ставлення до роботи та відповідальності до її результатів; затвердити кодекси академічної доброчесності в наукових установах та закладах освіти. Упровадження студентоцентрованого навчання на фундаменті академічної доброчесності в світі проходить неодночасно внаслідок особливостей історичного розвитку суспільства та національної системи освіти різних країн. Однак, формування єдиного європейського академічного простору надає стимули для прискорення процесів встановлення та забезпечення якості освіти на основі впровадження низки принципів, у тому числі гарантування доброчесної поведінки учасників освітянської спільноти. Це буде сприяти зміні не тільки системі вищої освіти, а й трансформації суспільних цінностей, носіями яких стануть випускники і студенти закладів вищої освіти. В статье рассмотрена сущность студентоориентованого обучения, основанного на фундаменте академической добродетели как современной парадигмы образования. Описана модель взаимодействия студентоориентованого обучения и академической добропорядочности в учреждениях высшего образования, включая основные принципы, объект, субъект, современную цель. Подано сравнение программных продуктов по антиплагиату, исследована структура кодексов академической добропорядочности отечественных и европейских университетов, разработана последовательность введения кодекса академической добропорядочности.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectstudent-centered educationru_RU
dc.subjectmodel of educationru_RU
dc.subjectcompetence-based approachru_RU
dc.subjectuniversity mobilityru_RU
dc.subjectacademic integrityru_RU
dc.subjectanti-plagiarismru_RU
dc.subjectстудентоорієнтоване навчанняru_RU
dc.subjectмодель освітиru_RU
dc.subjectкомпетентнісний підхідru_RU
dc.subjectуніверситетська мобільністьru_RU
dc.subjectакадемічна доброчесністьru_RU
dc.subjectантиплагіатru_RU
dc.subjectстудентоориентованое обучениеru_RU
dc.subjectмодель образованияru_RU
dc.subjectкомпетентностный подходru_RU
dc.subjectуниверситетская мобильностьru_RU
dc.subjectакадемическая добропорядочностьru_RU
dc.subjectантиплагиатru_RU
dc.titleStudent centeredness and academic integrity as the basis of modern education systemru_RU
dc.title.alternativeСтудентоцентризм та академічна доброчесність як основа сучасної системи освітиru_RU
dc.title.alternativeСтудентоцентризм и академическая добропорядочность как основа современной системы образованияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Лола.pdf5,58 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.