Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2005
Title: ЕВОЛЮЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ
Authors: Дєнєжко К. А.
Жиліна Ю. П.
Keywords: концепція маркетингу
соціо-еколого-економічний розвиток
"реабілітаційний маркетинг"
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Дєнєжко К.А., Жиліна Ю.П. Еволюція концепції маркетингу / К.А. Дєнєжко, Ю.П. Жиліна // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 117 - 120
Abstract: Досліджено еволюцію концепцій маркетингу в ході еволюції світової економіки та зміни технологічних укладів. Запропоновано і теоретично описано гіпотезу подальшого розвитку концепцій маркетингу в руслі "реабілітаційного маркетингу" як логічної реакції на зміну соціо-еколого-економічного стану суспільства.
Исследована эволюция концепций маркетинга в ходе эволюции мировой экономики и смены технологических укладов. Предложена и теоретически описана гипотеза дальнейшего развития концепций маркетинга в русле "реабилитационного маркетинга" как логической реакции на изменения в социо-эколого-экономическом состоянии общества.
The evolution of marketing concepts in the evolution of the global economy and technological change patterns is investigated. The hypothesis of further development of marketing concepts in "rehab marketing" line as a logical response to the chanes in socio-ecological-economic situation of society is proposed and theoretically described.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2005
Appears in Collections:№18



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.