Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 23.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Маркетинг взаємовідносин як концепція інноваційного розвитку підприємстваПасько М. І.; Соломка А. К.
2022Складові мотиваційного механізму сучасного підприємстваПасько М. І.; Шаповалова Г. В.
2022Вступ до фаху: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.
2022Управління іміджем підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2022Методичні рекомендації до виконання дипломної роботи студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняЯстремська О. М.; Пасько М. І.; Томах В. В.
2023Вступ до фаху: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.
2023Комунікативний менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.
2023Консьюмер-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.
2022Комплексний тренінг. Методичні рекомендації до проведення для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняПасько М. І.; Велика О. Ю.; Небилиця О. А.
2023Ідентифікація ризиків у маркетинговій діяльності підприємстваПасько М. І.; Агапов П. І.