Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1961
Назва: ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ СКЛАДАННЯ ЗВІТНОСТІ В БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВАХ
Автори: Махоніна К. Д.
Теми: бухгалтерській облік
бюджетна установа
фінансова звітність
активи
інвентаризація
інвентарний опис
відомість
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Махоніна К.Д. Деякі аспекти організації процесу акладання звітності в бюджетних установах / К.Д. Махоніна // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 85 - 87
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано важливість проведення інвентаризації перед поданням річної звітності установ, що фінансуються за рахунок коштів державного бюджету України, та запропоновано оптимальний спосіб організації її проведення.
Обоснована важность проведения инвентаризации перед подачей годовой отчетности учреждений, финансируемых за счет средств государственного бюджета Украины, и предложен оптимальний способ организации ее проведения.
The importance of taking inventory before submitting the annual accounts of institutions financed from the state budget of Ukraine is proved and the best way to organize the inventory is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1961
Розташовується у зібраннях:№18



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.