Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18800
Назва: Про особливості засвоєння російськомовної економіко-географічної лексики слухачами підготовчого відділення ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Інші назви: Об особенностях усвоения русскоязычной экономико-географической лексики слушателями подготовительного отделения ХНЭУ им. С.Кузнеца
On the peculiarities of assimilation Russian-speaking economic and geographical vocabulary by the listeners of the preparatory meeting HNEU Him. S.Kuznetsya
Автори: Свинаренко Н. О.
Свинаренко Н. А.
Svinarenko N. O.
Теми: підготовче відділення
географічна лексика
тестування
рольові ігри
подготовительное отделение
географическая лексика
тестирование
ролевые игры
preparatory department
geographical vocabulary
testing
role playing games
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Свинаренко Н. О. Про особливості засвоєння російськомовної економіко-географічної лексики слухачами підготовчого відділення ХНЕУ ім. С. Кузнеця / Н. О. Свинаренко // Інновації та традиції у мовній підготовці студентів: міжнар. наук.-практ. семінар. 14 грудня 2017 р.: тези доп. – Х.: ХНУБА, 2017. – С. 243-246.
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано особливості засвоєння російськомовної економіко-географічної лексики слухачами підготовчого відділення. Виділено головні етапи засвоєння іншомовної лексики. Звернено увагу на типи географічних назв (держав, столиць, міст, річок, озер, портів, залізниць, аеропортів. Описане застосування методів рольової гри та тестування.
В работе проанализированы особенности усвоения русскоязычной экономико-географической лексики слушателями подготовительного отделения. Выделены главные этапы усвоения иноязычной лексики.Обращено внимание на типы географических названий (государств, столиц, городов, речек, озер, портов, железных дорог, аэропортов).Описано применение методов ролевой игры и тестирования.
The paper analyzes the featuresmastering of Russian-speaking economic and geographical vocabulary students of the preparatory department. The main stages of assimilation The main stages of assimilation. Attention is drawn to the typesgeographical names (states, capitals, cities, rivers, lakes, ports, railways, airports). The application of methods of role play and testing is described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18800
Розташовується у зібраннях:Статті (УМПІГ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості засвоєння економіко-географічної лексики.pdf113,16 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.