Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18292
Назва: Експортні операції: найбільші проблеми при їх здійсненні та шлях до ринку
Інші назви: Экспортные операции: наибольшие проблемы при их осуществлении и путь к рынку
Export operations: the major problems of their implementation and way to the market
Автори: Волошан І. Г.
Волошан И. Г.
Voloshan I. G.
Теми: зовнішньоекономічна діяльність
експорт
документальне оформлення експорту
нормативне регулювання експорту
внешнеэкономическая деятельность
экспорт
документальное оформление экспорта
нормативное регулирование экспорта
foreign economic activity
export
documentary export
normative regulation of export
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Волошан І. Г. Експортні операції: найбільші проблеми при їх здійсненні та шлях до ринку / І. Г. Волошан // Економіст: український журнал. – 2017. - № 10. – С. 14 - 18.
Короткий огляд (реферат): Дослідження показало, що підприємства – експортери мають низку проблем при здійсненні експортних операцій та організації зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві. Запропоновано загальну схему організації експортної діяльності на підприємстві, яка включає чотири етапи: планування, маркетингова стратегія, організаційний етап, ефективність експортних операцій. Розроблено складові та процедури до кожного етапу, реалізація яких дозволить відповісти на проблемні питання експортерів та спланувати експортну стратегію підприємства.
Исследование показало, что предприятия - экспортеры имеют ряд проблем при осуществлении экспортных операций и организации внешнеэкономической деятельности на предприятии. Предложена общая схема организации экспортной деятельности на предприятии, которая включает четыре этапа: планирование, маркетинговая стратегия, организационный этап, эффективность экспортных операций. Разработаны составляющие и процедуры к каждому этапу, реализация которых позволит ответить на проблемные вопросы экспортеров и спланировать экспортную стратегию предприятия.
Investigation showed that enterprises – exporters have a number of problems in the implementation of export operations and the organization of foreign economic activities at the enterprise. The general scheme of organization of export activity at the enterprise, which includes four stages of planning, marketing strategy, organizational stage, efficiency of export operations, is proposed. It will allow enterprises to assess their own capabilities and competitiveness, identify potential customers of products on international markets, plan the export strategy of the company, namely the channels for promotion and marketing of products, the terms of delivery, to make a package of legal, accounting and permit documents for export products. The components and procedures for each of the stages are developed, implementation of which will allow to answer the problem issues of exporters and to plan the export strategy of the enterprise for entering to the world markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18292
Розташовується у зібраннях:Статті (ОБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf403,87 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.