Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17747
Title: Завдання до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)" денної форми навчання
Other Titles: Задания для самостоятельной работы по учебной дисциплине "Маркетинговый менеджмент" для студентов специальности 8.03060101 "Менеджмент организаций и администрирование (по видам экономической деятельности)" дневной формы обучения
Tasks for independent work on the academic discipline "Marketing Management" for full-time students of speciality 8.03060101 "Management of Organizations and Administration (according to the types of economic activity)"
Authors: Пасько М. І.
Пасько М. И.
Pasko M. I.
Keywords: дослідження товару
потреби
товари-субститути
дослідження конкурентного середовища
сегментація ринку
позиціонування товару
маркетингова стратегія
стратегія ціноутворення
канали збуту товару
система товароруху
исследование товара
потребности
товары-субституты
исследование конкурентной среды
сегментация рынка
позиционирование товара
маркетинговая стратегия
стратегия ценообразования
каналы сбыта товара
система товародвижения
research of commodity
needs
substitute commodities
research on the competition environment
market segmentation
positioning of commodity
marketing strategy
strategy of pricing
channels of distribution
system of commodity distribution
Issue Date: 2016
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Завдання до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Маркетинговий менеджмент" для студентів спеціальності 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)" денної форми навчання [Електронний ресурс] / укл. М.І. Пасько; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (411 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. - 34 с. - Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано завдання для самостійного виконання, що будуть сприяти закріпленню теоретико-практичних знань, умінь та навичок обґрунтованого вибору та висновків щодо ухвалення управлінських рішень у маркетинговій діяльності підприємства. Наведено рекомендації до їх виконання. Рекомендовано для студентів спеціальності 8.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування (за видами економічної діяльності)" денної форми навчання.
Представлены задания для самостоятельного выполнения, способствующие закреплению теоретико-практических знаний, умений и навыков обоснованного выбора и выводов для принятия управленческих решений в маркетинговой деятельности предприятия. Приведены рекомендации к их выполнению. Рекомендовано для студентов специальности 8.03060101 "Менеджмент организаций и администрирование (по видам экономической деятельности)" дневной формы обучения.
Tasks for independent implementation are given to help consolidate theoretical and practical knowledge, abilities and skills in making reasonable choice and drawing conclusions for adoption of administrative decisions in marketing activity of the enterprise. Guidelines for doing the tasks are provided. Recommended for full-time students of speciality 8.03060101 "Manage-ment of Organizations and Administration (according to the types of economic activity)".
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17747
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2016 - ЕВ Пасько М. І..pdf435,9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.