Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17630
Title: Стратегічне управління ІТ-компанією в умовах «сервісної економіки»
Authors: Яценко Р. М.
Баликов О. Г.
Яценко Р. Н.
Балыков А. Г.
Yatsenko R. N.
Balykov O. G.
Keywords: ІТ-компанія
сервісна економіка
стратегія
цінність
KPI
ІТ-компания
сервисная экономика
стратегия
ценность
IT-company
service economy
strategy
value
Issue Date: 2017
Citation: Стратегічне управління ІТ-компанією в умовах «сервісної економіки» / Яценко Р. М., Баликов О. Г. // Моделирование процессов управления в информационной экономике / Под ред. В. С. Пономаренко, Т. С. Клебановой – Бердянск : Издатель Ткачук А. В., 2017. – 388 с.
Abstract: У статті розглянуто відмінні риси нової економічної парадигми – «сервісної економіки». Найбільша увага в статті прикута до діяльності ІТ-компанії в нових умовах, вимог до її ефективного існування. Представлено головні особливості формування стратегії ІТ-компанії як сервісного підприємства, складові частини стратегії та послідовність її створення. Проаналізована важливість та місце орієнтації на споживача як основного фактору при формуванні стратегії. Представлено модель цінності товару/послуги для споживача та визначено її складові частини. Розглянуто приклад декомпозиції стратегії на цілі та завдання з визначенням KPI показників. Визначено класифікацію видів сервісної стратегії та їхні риси. Стаття надає необхідні теоретичні відомості для подальшого використання в аналізі існуючих чи розробці нових практичних підходів зі створення стратегії ІТ-компанії, яка б відповідала можливостям організації та вимогам сьогодення.
В статье рассмотрено отличительные черты новой экономической парадигмы – «сервисной экономики». Наибольшее внимание в статье уделено деятельности ІТ-компаний в новых условиях, требований к эффективному её существованию. Представлено главные особенности формирования стратегий ІТ-компании как сервисного предприятия, составные части стратегии и последовательность её создания. Проанализирована важность и место ориентации на потребителя как основного фактора формирования стратегии. Представлена модель ценность товара/услуги при для потребителя и определено её составные части. Рассмотрено пример декомпозиции стратегии на цели и задачи с определением KPI показателей. Определены классификация видов сервисной стратегии и их черты. Статья даёт необходимые теоретические данные для дальнейшего использования в анализе существующих или разработке новых практических подходов по созданию стратегии IT-компании, которая бы отвечала возможностям организации и современным требованиям.
In the article the features of new economic paradigm (‘service economy’) have been considered. The most attention was paid to performance of IT-companies in new conditions, requirements to their effective existence. The main qualities of strategy design of IT-companies as the service enterprises, the parts of strategy and sequence of its creation have been introduced. The importance and place of its focus on customers as the main factor of strategy design have been analyzed. The model of good’s/service’s value for a consumer has been introduced and its parts have been defined. The example of decomposition of strategies into purposes and tasks along with defining of KPI’s has been proposed. The classification of service strategies types and their features have been determined. The article provides necessary theoretical knowledge for further usage in the analysis of existing or designing new practical approaches for creating IT-companies strategies, which meet companies opportunities and nowadays requirements.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17630
Appears in Collections:Монографії (ЕКСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стратег_чне управл_ння _Т-компан_єю.pdf475,03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.